Удома з’явився маленький улюбленець
Сучасні тенденції життя, модні тренди, постійна зайнятість усе більше спонукають людей придбати домашню тваринку. Яку саме – це вибір індивідуальний, та більшість вибирають котів і собак. Піклування та догляд за ними приносять моральне задоволення, психологічне розвантаження та водночас постійні додаткові витрати. Корм, аксесуари, гігієнічні наповнювачі, іграшки – це товари першої потреби, а щоб їх купити, власникам тварин доведеться системно відвідувати торговельні заклади.
Тому ця категорія товару має право на існування не тільки в спеціалізованих зоомагазинах, супермаркетах, а і в невеликих магазинах біля дому. Представленість такої групи на полицях магазину залучить додаткового покупця, що генеруватиме високу маржу. Постійна рекламна та маркетингова підтримка відомих торгових марок стимулюватиме покупця.
У магазинах біля дому, де площа викладки обмежена, асортимент цієї групи товарів має бути представлений ТОП-позиціями, а також орієнтований на запити постійних покупців. Це основні смаки та грамажі сухого та вологого корму (100/400) для котів та собак, гігієнічний наповнювач одного-двох видів, що задовольнить потребу покупця. Супермаркет із більшою площею може дозволити ширший асортимент, більшу упаковку, аксесуари та іграшки для тварин, ваговий корм, корм для птахів та гризунів, вітамінні комплекси тощо.
Ця категорія забезпечує стабільну частку в структурі продажу магазину, генерує високу націнку та маржинальний прибуток.
Сергій Андрощук, керівник групи “Промислові товари” мереж “Наш Край”|SPAR