Цікаві фільми про маркетинг
«Тут курять», 2005
Фільм заснований на однойменній книзі Крістофера Баклі. Історія розгортається навколо Ніка Нейлора. Він працює в Інституті з вивчення тютюну і займається пропагандою куріння. Його мета – довести американцям, що тютюн зовсім не шкідливий. Незважаючи на те, що робота аж ніяк не приємна, Ніку вдалося домогтися в ній певного успіху.
Але з часом він починає переживати і сумніватися в тому, що робить. В одному з інтерв’ю Нік зізнається, що працює в цій сфері тільки через хорошу зарплату, яка йому потрібна для виховання сина.
У фільмі можна побачити, як виглядають кулуари великих корпорацій і яким чином реально влаштований там маркетинг.
«Сімейка Джонсів», 2009
Сюжет фільму будується навколо історії сім’ї Джонсів. Вона переїжджає в одне з маленьких американських містечок. Усі члени сім’ї завжди добре виглядають, модно одягнені і користуються всіма новинками техніки.
Зовсім скоро Джонси перетворюються на улюбленців сусідів і жителів всього міста. Але з часом виявляється, що це лише актори, які зіграли роль сім’ї. І працюють вони на замовлення маркетингової компанії. Її мета – рекламувати нові товари і образ ідеального життя.
«99 франків», 2007
Історія цинічного маркетолога Октава. У нього є багато грошей, жінок, успішна кар’єра і наркотики. А всі люди, яких він бачить, це лише потенційні покупці. Так далі тривати не може, героя починають мучити сумніви про те, чи правильний шлях він вибрав.
Фільм створений за книгою французького письменника Фредеріка Бегбедера, це сатира на рекламну індустрію. Він показує, як компанії впливають на людську свідомість заради продажу своєї продукції.
«Сироп», 2012
Фільм розповідає історію амбітного хлопця Cкета. Його мрія – працювати у великій компанії, але він ніяк не може знайти роботу. Якось Cкет придумує ідею просування енергетика. Велике рекламне агентство погоджується з ним працювати. І тут у нього виникають труднощі, адже рекламний бізнес влаштований зовсім не так, як він собі уявляв.
Це сатира на споживчий світ, а сам фільм показує, як за допомогою правильного маркетингу можна просувати новий продукт.
Приємного перегляду!
Оксана Грищук, менеджер департаменту маркетингу мереж “Наш Край”|SPAR
За матеріалами https://spar.ua/