Цікаві дослідження в маркетингу

21.12.2020

Річард Вайзман якось розкидав на вулицях Единбурга більше сотні гаманців. На всіх була написана адреса “власника”, а в деяких – вкладені фотографії.

Поштою повернулися близько 15% порожніх гаманців. Гаманців, де була фотографія сім’ї – 48%. З фотографіями цуценят повернулися 53%. А з фотками дитини аж 88% гаманців.⠀

Число базових потреб, які хвилюють наш мозок, дуже мало: їжа, безпека, розмноження і діти.⠀

Причому конкретна їжа або представник протилежної статі може здатися не таким вже й  привабливим. А діти подобаються практично всім. Фото навіть незнайомої  дитини викликає автоматичний сплеск активності в тій частині мозку, яка відповідає за почуття і рішення.⠀

Закони про рекламу багатьох країн саме тому обмежують можливість використання дітей в рекламних кампаніях, якщо товар не призначений для дитячого вживання. 

Однак, майте на увазі: якщо ви зможете обійти формальності або довести доречність дитини в рекламі, 88% гаманців, хех, ваші.

Юлія Димарчук, менеджер з програми лояльності мереж “Наш Край” |SPAR