Тренди в дизайні реклами 2021 року
Мікс стилів
Дизайнери стають сміливішими, а аудиторія більш вибагливою. Можна зміксувати кілька стилів й отримати свіжий погляд на звичні речі.
Прості шрифти
На перший план виходить легкість та простота сприйняття шрифту, а не його дизайн. Що менше деталей і нагромадженості в шрифті, то краще.
Художні ілюстрації
Зараз їх використовують переважно в брендингу. Але тренд набуває популярності і в інших напрямках дизайну.
Мінімалізм
У дизайні функціональність і зручність витісняє гарну картинку. У мінімалізмі немає зайвих деталей, які відволікають користувача від головного, мінімум акцентних кольорів, багато простору і контент у центрі уваги.
Анімаційне оформлення
Анімація добре підходить для ілюстрування. Живі картинки завжди притягують погляд.
Застосування графіки та анімації – одна з ключових тенденцій графічного дизайну на 2021 рік, на яку варто звернути увагу.
Багато досвідчених експертів з графічного дизайну вважають, що станеться суттєве зрушення інтересу до моушн-арту – рух із наміром. Натяк на такий перехід уже був помічений в деяких проектах, де використовували комбінацію двомірного і тривимірного руху та кінематографії.
Пастельні кольори
З приходом мінімалімзму та простоти в дизайн пастельні кольори ідеально доповнюють новий тренд. Вони не перевантажують дизайн і підтримують легкість. Задають тон та атмосферу.
Важливо пам’ятати, що будь-які тренди насправді існують тільки для того, щоб ми ними надихалися та іноді з їхньою допомогою швидше могли відшукати правильний напрямок. Тому кожен раз, сідаючи за розробку дизайну, ми маємо думати спершу про цілі і користувачів, а вже потім про моду та тенденції, які вона диктує. 2021-й стане ще одним проривним роком для дизайн-спільноти.
Юлія Димарчук, менеджер з програми лояльності мереж “Наш Край” |SPAR
За матеріалами https://spar.ua/