Сучасна випічка. Попит та пропозиція
Запорука міцного здоров’я та природного імунітету частково залежить від споживання якісних продуктів та повноцінного раціону. Не секрет, що в новому тисячолітті, змінилася культура споживання хліба та хлібопродуктів. Це частково пов’язано із тенденцією ведення «здорового способу життя», широкий вибір випічки на різний смак, регіонального попиту.
Але буває так, що хліб зникає з раціону споживачів, оскільки його не вважають корисним продуктом через вміст глютену та низьку засвоюваність. Хоча переваги певної групи випічки з використанням різноманітних добавок все більше знаходить свого покупця і користь для здоров”я від споживання неоціненна.
Український покупець є досить консервативним у виборі випічки і здебільшого споживають вироби одного бренду. Але завжди головним критерієм у виборі лишається якість та свіжість продукції. Вибір споживача залежить від статі та віку. Чоловіки надають перевагу швидкому та поживному перекусу, а жінки розраховують на отримання високих смакових властивостей з мінімальними калоріями. Враховуючи вимоги на сучасному ринку попиту ми пропонуємо широкий асортимент для наших споживачів. Це введення в асортимент хліба та випічки з використанням насіння зернових та олійних культур. Використовуємо маргарини із зниженим вмістом транс – жирів. Вміст та норма відповідає вимогам ЄС. Розвиваємо виробництво випічки на основі різноманітних заквасок. Фокус виробництва в компанії зосереджений на використанні корисної сировини. Ми прозоро надаємо інформацію про інгредієнти, що допомагає вибору покупця.
Лариса Фатєєва, технолог мережі “Наш Край”|SPAR