Private Label

22.12.2020

Мережа супермаркетів “Наш Край”  першою зайнялася реалізацією продукції в Україні, виробленої під власною торговою маркою (ВТМ).

Сьогодні приватна марка – це не просто «куплю дешевше». Зростання її популярності – знак довіри до рітейлера. Споживач хоче хорошу якість за вигідною ціною, але ціна – не головний мотиватор. В мережі супермаркетів “Наш Край” та “Spar”, портфель приватних марок налічує близько 900 товарних одиниць , низький ціновий сегмент  займає не більше 30%.

На сьогодні покупець  відмовився від слабких брендів на користь сильного Private label.

Private label став якісним , добре упакованим,  за доступною ціною, смачним та рекламованим.

Для нас, перевага виробництва товарів під приватною маркою, (private label) полягає  в розширенні товарної пропозиції, зниження вартості товару, (за рахунок відсутності посередників) забезпечує унікальність пропозиції, відбудови від конкурентів, можливість впливу на рівень цін. Тому в наших торгових закладах ми приділяємо особливу увагу, щодо вигідного розміщення  та постійній наявності  даного товару  на полицях.

 По-друге, це якість нашої продукції. Мережа “Наш Край” зацікавлена в тому, щоб покупці, купуючи товари нашої  ВТМ, отримували дійсно якісний продукт, який відповідає стандартам, – хороша якість за оптимальну ціну” Робота з асортиментом приватної марки – це постійна робота: це і кількісне розширення, і якісне поліпшення,  постійний пошук нових партнерів-виробників, які пропонують найкращі умови виробництва і співвідношення ціна-якість.

Ігор Гульцев, менеджер ВТМ мереж “Наш Край”|SPAR