Операційна діяльність
Кожен власник прагне зробити свою компанію більш ефективною та прибутковою. Залежно від того, чим займається компанія, які операції для неї є ключовими, обираються інструменти для покращення її оперативної діяльності. Якщо це магазин, то йому, швидше за все слід зосередитися на оптимізації операційних процесів та якості надання послуг. Скоротити витрати і збільшити прибуток компанії – це ціль, яку ставить перед собою кожен керівник, який розвиває свій бізнес. Бажання оптимізувати витрати є природнім, проте неправильний підхід може призвести до негативних наслідків. Операційна діяльність – це процедура для заробляння бізнесом своїх коштів, їх завжди потрібно вдосконалювати, що дозволяє покращувати існуючу бізнес-модель і підвищувати продуктивність компанії. Коли внутрішні процеси компанії ніяк не регламентовані, то результативність дуже залежить від виконавців. Одні працівники є ініціативними і наполегливими, відтак виконуватимуть свою роботу добре, інші ж безініціативні, і можуть виконувати завдання абияк, що може обернутися невчасним або неякісним виконанням поставлених планів, а в підсумку наражатиме компанію на пониження фінансового результату. Впровадження єдиних стандартів у роботі торгових закладів у ключових його процесах дозволяє мінімізувати людський чинник, та досягати високого рівня якості обслуговування покупців. Успіхи впровадження операційної діяльності будуть відчутними за умови, якщо керівництво і менеджери, також лінійний персонал поділятимуть загальне прагнення працювати ефективно, вдосконалюватися та розвиватися для того, щоб вчасно і оптимально задовольняти потреби клієнтів у продукції чи послугах компанії.
Тетяна Тлучкевич, менеджер з операційної діяльності мереж “Наш Край”|SPAR