Навіщо магазину продуктів сторінка у Facebook?
Кількість користувачів Facebook постійно зростає, в Україні більше 14 млн зареєстрованих користувачів. Це велика аудиторія користувачів з якою ви можете взаємодіяти.
Сторінка Facebook – це безкоштовна майданчик, за допомогою, якої продуктовий магазин може охопити свою цільову аудиторію.
Причини зареєструвати сторінку у Facebook магазину продуктів:
- Це можливість прямої комунікації з клієнтом
- Інформувати клієнтів про акції у магазині
- Збільшити продажі
- Збільшити лояльність клієнтів
- Запуск рекламних кампаній
Що потрібно для створення сторінки у Facebook?
- Особистий профіль Facebook. Для створення сторінки у Facebook потрібен особистий профіль. Інформація з вашого особистого профілю Facebook не з’явиться на сторінці Facebook, якщо ви самі не поділитися цією інформацією. Ваші профіль і Сторінка вважаються різними об’єктами на Facebook.
2. Категорія. Виберіть категорію сторінки Facebook. Використання опцій вашої компанії, залежать від обраної категорії.
3. Інформація про вашу компанію. Щоб використовувати сторінку максимально ефективно, з додаванням детальної інформації про компанії або організації, наприклад адреса, зону обслуговування, електронну адресу, номер телефону, сайт, години роботи, історію, зображення і т.д.. Підготуйте цю інформацію до моменту створення сторінки.
Статистика сторінки допоможе вам краще пізнати аудиторію і зрозуміти, який контент їй найбільше цікавий. Статистику сторінки Facebook у пункті статистики у меню Керування сторінкою.
Плюсом створення саме сторінки у Facebook є можливість запуску рекламних кампаній. З особистого профілю чи групи неможливо запустити рекламну кампанію. Сторінка у Facebook може бути дуже ефективним інструментом для розвитку бізнесу.
Олександр Дідицький, провідний менеджер з маркетингу Інвестиційної Групи VolWest Group
За матеріалами https://spar.ua/