Навчання як частина корпоративної культури компанії «Наш Край» та SPAR

21.01.2021

Розвиток нашої компанії базується на професійному та особистісному розвитку кожного працівника.

1. Професійний розвиток передбачає опанування нових професійних навичок, постійне вивчення передового досвіду, засвоєння нових знань із власної та суміжних професій, тобто проекти, спрямовані на розвиток компетентності, зокрема:  

  • профмінімум – наявність мінімальних компетенцій для досягнення максимальних цілей,   тобто забезпечення менеджерів мінімумом знань для якісного виконання  функціональних обов’язків;
  • маркетингова орієнтація – цілі нам ставить клієнт, що означає тотальну орієнтацію на споживача всього колективу: 60 хвилин на годину, 24 години на добу, 365 днів на рік;
  • системність – здатність впорядковувати хаос;
  • інноваційність – нестандартні підходи до стандартних речей – виховання у менеджменту   розуміння, що лише інновації забезпечують стійку конкурентну перевагу.

2. Особистісний розвиток передбачає розширення світогляду, розуміння реальності на максимально широкому рівні (історичному, соціальному, економічному, релігійному, культурологічному).

Особистісний розвиток працівника будується на традиційних моральних та етичних цінностях, які властиві практично всім релігіям та ідеологіям існування людства.         

Основним напрямками особистісного розвитку є поглиблення та розширення особистого «Я».

Поглиблення особистості – це пізнання самого себе, розуміння суттєвих причин власних мотивів і вчинків, подолання страхів, прощення інших, досягнення розуміння ролі особистого «Я» на професійному, сімейному, громадському, соціальному та цивілізаційному рівні; досягнення душевного та духовного спокою. Для цього рекомендовано читати літературу філософського, психологічного, духовного напрямків, провадити різноманітні духовні практики.

Розширення особистості – означає розширити свій діапазон переживань та емоцій. Це легко зробити, коли у вас виникає відчуття прекрасного. Воно виникає під час перегляду якісних фільмів, споглядання живопису, відвідин концертів та театральних вистав, прослуховування різножанрової музики або простого спостереження навколишньої природи.

Програми з особистісного розвитку спрямовані на розкриття таких якостей:

  • відданість цінностям – означає бути лояльним до компанії,  жити  відповідно до наших корпоративних цінностей та поширювати їх; 
  • орієнтація на результат: неможливе можливе – «Impossible is possible»;
  • результат forever – це означає  орієнтуватися у своєму житті на результат, а не на пошук причин, чому його неможливо досягнути, чи  пояснень, чому я його не досягнув;
  • дисципліна – бездоганне виконання правил;
  • безстрашність – це  вміння менеджера не боятися брати на себе відповідальність;
  • інтуїтивність – здатність ухвалювати правильне рішення за умови невизначеності;
  • позитивне мислення – проблема – це шанс. Коли виникають труднощі, ми можемо сприймати їх як проблеми або як ситуацію, що надає нам шанс для розвитку;
  • відкритість – відсутність подвійної моралі; 
  • перманентне навчання – життя – це розвиток.

3. «Золотий фонд». Особистісний та професійний розвиток мають забезпечити формування «Золотого фонду» компанії, тобто лояльних та компетентних працівників.

  • Ми плекаємо менеджерів категорії «А».
  • Ми розвиваємо менеджерів категорії «В» (із допомогою «А» та «С»).
  • Ми ефективно використовуємо менеджерів категорії «С».
  • Ми «прощаємося» із менеджерами категорії «D».

4. Коучинг. У нашій компанії корпоративна культура та організаційні  навички передаються передусім через особисте наставництво (коучинг) у різних напрямках, яке передбачає:

  • коучинг формування цілей – навчання підлеглих формувати цілі;
  • коучинг особистісного зростання – корекція поведінки та мотивування до особистісного розвитку;
  • коучинг професійного зростання – навчання інструментів професійного зростання;
  • коучинг коучингу – навчання технологій коучингу;
  • коучинг драйву– навчання технологій отримання задоволення від життя.

«Роби, як я роблю, а не роби, як я кажу» – ми особисто виконуємо задекларовані правила.

Ольга Семенюта, HR менеджер мереж “Наш Край”|SPAR

За матеріалами https://spar.ua/