Міжнародний досвід

SPAR Бельгія: новий концепт зручності

24.03.2021

Нещодавно після капітального, шестимісячного ремонту запрацював супермаркет SPAR Ressaix.  Оновлений супермаркет площею 750 кв. м має зручний та простий дизайн, а чітке планування забезпечує комфортність закупів для покупців. Родзинкою супермаркету стала пекарня. Магазин SPAR розташований на жвавій вулиці в ідеальному місці серед кількох підприємств, шкіл і спортивних клубів. Також біля магазину є парковка на 60 машиномісць. Додаткові послуги Незалежний роздрібний […]

Партнер SPAR Ірландія розмістив найбільшу установку сонячних панелей в Дубліні

12.03.2021

Компанія BWG Foods  встановила  800 сонячних панелей у своєму національному розподільчому центрі. BWG Foods є партнером Spar Ірландія і співпрацює з продавцем для встановлення сонячних енергоблоків у кількох супермаркетах EUROSPAR. Новий масштабний проект передбачає близько 25 мільйонів євро інвестицій в чотирирічну стратегію сталого розвитку. Компанія бере курс на відновлювальні джерела енергії, щоб суттєво зменшити вплив на навколишнє середовище своєї  системи […]

Споживчі тенденції до 2021 року – що може змінитися на ринку?

09.03.2021

Протягом багатьох років ми спостерігаємо постійну еволюцію споживчих тенденцій та купівельних звичок. Однак зараз ці зміни прискорилися. Епідемія швидко і назавжди сформувала нові потреби споживачів та змінила їхній спосіб здійснення покупок. Які найважливіші тенденції на ринку продуктів харчування на початку 2021 року? Спостереження за ринком та висновки – це запорука успіху кожного підприємця. За умови, звичайно, що це поєднується з […]

SPAR Данія відкрила магазин-флагман у центрі Копенгагена

05.03.2021

Данія SPAR запустила новий флагманський магазин у центрі Копенгагена. П’ятий за рахунком супермаркет відповідає новій концепції комплексного плану модернізації, який SPAR Данія ініціювала позаторік. Асортимент SPAR Natural Магазин пропонує великий вибір продуктів SPAR Natural. Цей асортимент, спеціально розроблений SPAR International та відповідає зростаючим потребам споживачів у виборі більш здорових та екологічно безпечних продуктів харчування. Концепція фокусується на веганських і вегетаріанських […]

SPAR Угорщина успішно скоротила використання цукру на 97 тонн у продуктах власної торгової марки

25.02.2021

У рамках кампанії «Менше цукру – більше життєздатності!» з 2019 року SPAR Угорщина скоротила в цілому використання цукру на 97 тонн у продуктах власної  торгової марки. Такий значний успіх в зміні рецептури допомагає клієнтам SPAR провадити здоровий спосіб життя. У 2019 SPAR Угорщина представила кампанію із скорочення кількості цукру, який використовують для виробництва продуктів під власним брендом, що продаються в […]