Міжнародний досвід
Історія SPAR: сила у згуртуванні
Історія однієї з найбільших світових торгових мереж почалася, як це часто буває, скромно. І ось уже майже 90 років супермаркети SPAR роблять життя клієнтів простішим, удосконалюючи свій асортимент та сервіс. Цінність філософії, методи позиціювання та стратегії мережі визначені у Бренд-буці SPAR, яким SPAR International поділився напередодні річниці. З 1932 року регіональні оптові та роздрібні торговці добровільно співпрацюють під брендом SPAR, […]
Private label: як практикують у Казахстані
Товари та послуги під Private Label представлені у численних категоріях – від продуктів харчування, косметики та до веб-хостингу. Найчастіше вони позиціонуються як дешевша альтернатива локальним, національним чи міжнародним маркам. Мережі, як правило, не будують заводи та фабрики, вони домовляються з виробниками про випуск лінійки продукції з власним логотипом. За рахунок зниження витрат на рекламу, дистрибуцію тощо такі товари доходять до […]
Партнер SPAR Італія Maiora запустив два виробництва, що популяризують місцеві кулінарні традиції
Партнер SPAR Італія Maiora відкрив два майданчики із виробництва хлібобулочних виробів та делікатесів, а також рибний цех. Нові виробництва забезпечуватимуть свіжими продуктами фірмові магазини SPAR у шести регіонах Італії. Компанії Maiora належать 89 магазинів мережі SPAR, це близько 2 000 співробітників у регіонах Апулія, Базиліката, Кампанія, Калабрія та Абруццо. Виробництво хліба знаходиться у магазинах INTERSPAR в Модуньо та поблизу аеропорту […]
Пропозиція зручних рішень: SPAR Нідерланди розвиває концепцію The Tosti Club
SPAR Нідерланди значно нарощує популярну концепцію The Tosti Club. Таке рішення «магазин у магазині» збільшує кількість послуг громадського харчування. Клієнти, які шукають продукти з собою, можуть скуштувати свіжоприготований сендвіч від The Tosti Club. Таким чином пропозиція зручності SPAR реагує на зміну поведінки споживачів. А сама концепція The Tosti Club стала результат багатоформатної стратегії розширення мережі. Розширення громадського харчування Tosti Club, […]
SPAR Ірландія об’єднується з капітаном національної футбольної команди для кампанії Better Choices («Кращий вибір»)
Програма SPAR Better Choices створена спеціально, щоб допомогти нашим покупцям обрати кращі продукти для їхнього способу життя. Асортимент включає широкий вибір товарів від місцевих постачальників та доступний на сьогодні у більш ніж 400 магазинах SPAR по всій Ірландії. SPAR Ірландія та капітан футбольної команди Республіки Ірландія Шеймус Коулман знову об’єдналися, щоб запустити літню кампанію Better Choices. Розширений асортимент Better Choices, […]