Кому і для чого потрібен бізнес-план

21.12.2020

Будь-який власник-франчайзер  безпосередньо зацікавлений в успішній діяльності своїх партнерів-франчайзі. Саме від цього залежить рівень довіри до бренду і ефективність роботи всієї мережі. Тому відкриття бізнесу на умовах франчайзингу  передбачає довіру до тих, хто дійсно має можливості ефективного розвитку справи.

Бізнес-план є важливим і необхідним як для франчайзера –  імідж і репутація бренду, для якого  понад усе, так і для майбутнього франчайзі – як гарантія успішного бізнесу.

Детальне опрацювання бізнес-плану  вносить  ясність щодо перспектив відкриття підприємства, можливостей його виходу на прибуток і подальший розвиток.

В кожному бізнес плані повинні бути відображені ключові моменти:

  • аналіз майбутнього бізнесу з точки зору характеристик регіонального ринку: цільова аудиторія, рівень платоспроможності, конкурентне середовище, цінова політика, сервіс, програма лояльності, додаткові послуги,  існуючі ризики;
  • аналіз рівня кваліфікації, підбір та робота з персоналом, штатний розпис;
  • маркетинговий план, відповідність до вимог бренд буку;
  • фінансовий план – прогнозовані показники майбутнього бізнесу – реалізація, кількість чеків, середній чек, націнка; витрати на збут, адміністративні витрати, фінансові витрати, готівкові; інвестиції, точка беззбитковості, термін окупності, прибуток.

Отож, бізнес план є , свого роду, дорожньою картою для кожного, хто має наміри відкрити власну справу та для всіх тих, хто пропонує готову модель бізнесу.

Мирослава Леснік, керівник відділу маркетингу департаменту розвитку франчайзингової мережі «Наш Край» |SPAR