Ключові напрямки цифрового маркетингу, які будуть актуальні 2021 року
2020 рік здивував усіх, і всі прогнози на нього майже повністю не справдилися. Тенденції 2021-го засновані на тому, що відбувалося в 2020 році. Експерти назвали головні напрямки, які будуть актуальні в найближчому майбутньому.
• Зростання кількості прямих трансляцій і зростання кількості контенту блогерів. Обмеження вплинули на спосіб спілкування людей і багато хто почав проводити все більше прямих трансляцій, а блогери стали більш активні. Ця тенденція ще сильніше посилиться 2021року.
• Брендам усе більше потрібно піклуватися про свою репутацію. Якщо споживачі не довіряють бренду, вони не купуватимуть чи не отримуватимуть послуги у нього. Це буде мегаактуально в 2021-му.
• Зростання кількості якісного контенту для споживачів. Щоб зробити покупку, споживачеві потрібні докази її безпеки, якості, актуальності тощо. Контент у користувачів викликає більшу довіру в цьому плані, тому брендам доведеться збільшити його кількість.
• Акцент на екологію та свідоме споживання. Споживачі більше довіряють брендам, які піклуються про навколишнє середовище, соціально відповідальні. Вони активно шукають такі компанії для покупок та отримання послуг.
• Розвиток голосового та візуального пошуку. Все частіше споживачі використовують голосовий пошук, мабуть, тому що він більш зручний і доступний. Але не тільки голосовий пошук переважатиме 2021 року. Ми також можемо очікувати, що інші творчі методи пошуку будуть популярні, наприклад візуальний пошук.
• Простий та зрозумілий контент. Контент має бути простим, мінімалістичним, зрозумілим у використанні. Приклад такого контенту – подкасти, їх можна слухати скрізь, у дорозі, в транспорті, на прогулянці, в спортзалі, вдома при виконанні домашньої роботи тощо.
Юлія Димарчук, менеджер з програми лояльності мереж “Наш Край” |SPAR
За матеріалами https://spar.ua/