Франчайзинг

Відкриваємо магазин: з чого почати?

11.04.2023

кщо до вас прийшла бізнес-ідея як відкрити продуктовий магазин, то не поспішайте стрімголов братися за все і відразу. Для початку складіть грамотний бізнес-план, прорахуйте всі витрати і тільки потім в бій. Відкриття продуктового магазину є відповідальним і складним процесом, який потребує планування, знань та фінансових вкладень. У цій статті ми розглянемо основні кроки, які потрібно зробити для відкриття власного продуктового магазину

Як відкрити власний магазин?

26.03.2023

У сучасному світі багато споживачів думають про онлайн-покупки, коли чують термін «роздрібна торгівля». Хоча невеликі роздрібні торговці досягають успіху в Інтернеті, все ще існує ринок для звичайних роздрібних магазинів. Більшість із цих компаній також присутні в Інтернеті, але є дещо в особистому досвіді покупок, що неможливо відтворити в Інтернеті.

Як працював ритейл у 2022 році

12.03.2023

Український продуктовий ритейл ще досі не відійшов від кризи через пандемію COVID-19, і зараз стикнувся з новими викликами повномасштабної війни. Продуктові мережі стійко долають труднощі, але паритет на ринку змінюється. Яким же буде найближче майбутнє організованого ритейлу?

Власний бізнес: з чого почати?

11.03.2023

На перший погляд, багатьом підприємцям-початківцям здається, що відкрити магазин – це найкраще вкладення, яке не вимагає багато зусиль, часу та коштів. На жаль, це зовсім неправильна думка. У процесі відкриття магазину з нуля виникає стільки питань, що швидко розібратися, ніяк не вийде.

Чому ВТМ – це завжди хороша ідея для магазину?

10.03.2023

Якщо ви бажаєте відкрити свій продуктовий магазин і щоб він був прибутковий, то потрібно продумати асортимент. Адже успішна діяльність будь-якого супермаркету невід’ємно пов’язана з товарним асортиментом. Вірно підібраний асортимент, або іншими словами, збалансований, гарантує прибуткову роботу магазину. Асортимент повинен бути різноманітним, враховувати уподобання та смаки відвідувачів. На жаль, не існує універсальних підходів для визначення ідеального асортименту продукції. Тому потрібно постійно вивчати та аналізувати поведінку споживачів, їхні матеріальні можливості, мотиви покупки тощо.