Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/nashkraj/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the photo-gallery domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/nashkraj/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
» Чого нас навчив непростий 2020 рік…

Чого нас навчив непростий 2020 рік…

31.12.2020

Цей рік спричинив у сфері роздрібної торгівлі безпрецедентну невизначеність, складність та зміни. Через спалах коронавірусу деякі компанії роздрібної торгівлі процвітали, а інші намагалися вижити. Цікаво, що COVID-19 прискорив розвиток чотирьох ключових тенденцій, які вже впливали на цей сектор економіки: еволюція бізнес-моделі, цінність цілей, жорстка спрямованість на зниження затрат та підвищені можливості споживачів.

Розгляньмо яким же чином можна реалізувати зниження витратної частини, а отже, досягти збільшення операційного прибутку торгових закладів.

Класично виділяють такі основні статті витрат:

  • витрати на персонал;
  • витрати на комунальні послуги та ремонт обладнання;
  • нестачі і списання.

Основним завданням у період поширення коронавірусу та надалі для топ-менеджерів компанії, операціоністів і керуючих торговими закладами стануть скорочення витрат на персонал. Основні методи впливу на цю статтю, які можуть застосувати керуючі, такі:

  • планування графіків роботи працівників;
  • якісний підбір, навчання та адаптація працівників;
  • чітке планування та використання відпусток, складання графіків та доведення до персоналу;
  • перегляд операційних процесів у торгових закладах, а отже, надання пропозицій з оптимізації штатних розписів.

Контроль витрат, комунальні послуги та ремонт обладнання. На перший погляд здається, що вплинути на цю статтю практично неможливо, але все ж таки ми хочемо виділити кілька порад:

– контроль споживання електроенергії, води, опалення;

– дотримання правил економії електроенергії у побутових приміщеннях;

–  проведення інструктажів для працівників про економію електроенергії у магазині;

– проведення технічних оглядів виробничого і технологічного обладнання;

– дотримання санітарних вимог стану обладнання;

  • здійснення контролю температурних режимів  холодильного обладнання.

Контроль витрат «Нестачі і списання», на яку безпосередньо може вплинути керуючий торгового закладу:

  • проведення міні-ревізій, аналіз втрат товарно-матеріальних цінностей;
  • проведення прийому товару згідно із затвердженими стандартами;
  • контроль термінів придатності товарів при прийманні товарів;
  • контроль товарних запасів;
  • здійснення прийомки товару за кількістю та якістю;
  • здійснення контролю умов транспортування, зберігання та реалізації товарів.

Зменшення витратної частини має стати першочерговим завдання для кожного керівника компанії для досягнення поставлених показників і цілей на 2021 рік.

Наталія Сайкевич, керівник операційного департаменту мереж “Наш Край”|SPAR