5 переваг нативної реклами

29.12.2020

1. Корисний контент

Такий формат реклами передбачає непрямий натяк на товар. Найчастіше його інтегрують у корисний контент, який потрібний і цікавий аудиторії.

2. Не дратує

Така реклама не кричить у лоб «купи мій товар». Вона ненав’язливо розказує про продукт і показує, у яких випадках він потрібний. Таким чином у людини не виникає роздратування від реклами.

3. Ефективніша, ніж пряма реклама

Споживачі втомилися від прямих рекламних лозунгів і закликів. Нативний формат ефективніше спонукає людей до здійснення покупки у нашому переповненому інформаційному просторі.

4. Краще запам’ятовується

Взаємодія з такою рекламою відрізняється від перегляду звичайного ролика. Нативний формат пробиває банерну сліпоту.

5. Створює довіру до бренду

Часто нативну рекламу подають у вигляді рекомендацій чи корисного матеріалу. Такий контент формує довірливий тон. У людини виникає довіра до вас і вашого продукту.

Юлія Димарчук, менеджер з програми лояльності мереж “Наш Край” |SPAR