Вийти за межі «цегли»: як продуктові мережі торгують через інтернет

24.09.2018

Нещодавно онлайн ресурс Mind досліджував чи перспективний український ринок для продуктових інтернет-магазинів? Наскільки популярні в Україні продуктові онлайн-маркети? Як «цегляний» ритейл освоює онлайн-продажі? Зараз лише шість «цегляних» ритейлерів запустили свої інтернет-магазини або працюють в партнерстві з іншими сервісами. Про досвід мережі «Наш Край» розповідав  керівник проекту інтернет-магазину Антон Кондратенко.

Навіщо мережам така ніша?

«Розвиток онлайн-торгівлі – один з ключових факторів успіху на сьогодні. Уже недостатньо мати сайт в інтернеті або викладати акційні пропозиції. Необхідно давати покупцям більше – можливість придбати ці товари онлайн, при цьому з оперативною і якісною доставкою», – каже Антон Кондратенко. «Ми намагаємось залучити клієнтів кількома «магнітами»: оперативність доставки – економія часу клієнта, відсутність черг і зручність здійснення покупок, не виходячи з дому чи офісу. Клієнти все більше переконуються в оперативності та надійності онлайн-покупок, що однозначно сприяє збільшенню продажів. Крім того, у нас діє акція на безкоштовну доставку від 250 грн», – перераховує Антон Кондратенко.

Прочитати та дізнатись більше ви можете на сторінках онлайн-видання.

No tags for this post.