Блог
Як ефективно викладати м’ясо, субпродукти та м’ясних напівфабрикатів
Для загального показу можуть викладатися товари комплексного попиту чи будь-які інші товари, які подаються до столу разом із м’ясом. На прийняття споживачем рішення про комплексну покупку таких товарів впливають рекламно-інформаційні матеріали, що вивішуються в місцях продажу. Без цього спільна викладка пов’язаних між собою товарів буде даремною.
Бізнес-план: опис компанії
Нагадаємо: ми розглядаємо процес створення бізнес плану — це техніко-економічне обґрунтування діяльності підприємств у ринкових умовах, програма його діяльності, яка характеризує модель підприємства в майбутньому.
Які маркетингові будуть тренди у 2023 році?
Деякі маркетингові тренди тривають вічно. Насправді вони приходять і зникають із великою швидкістю — і маркетологи повинні адаптуватися.
Збільшуємо продажі кави у супермаркеті
Існує багато факторів, які можуть впливати на збільшення продажів кави
Як працював ритейл у 2022 році
Український продуктовий ритейл ще досі не відійшов від кризи через пандемію COVID-19, і зараз стикнувся з новими викликами повномасштабної війни. Продуктові мережі стійко долають труднощі, але паритет на ринку змінюється. Яким же буде найближче майбутнє організованого ритейлу?