Організація контролю роботи співробітників як одне з ключових завдань HR-менеджера компанії
Контроль персоналу є одним із важливих засобів забезпечення стабільності і результативності управлінського процесу, запобігання кризових явищ у внутрішньому середовищі компанії та подолання невизначеності й можливої реакції працівників на зміни у зовнішньому середовищі. Одночасно контроль персоналу дає інформацію для розробки і можливого корегування стратегій компанії.
Налагодження якісної системи управлінського контролю є однією з невід’ємних умов підвищення ефективності та розвитку інноваційної діяльності компанії у конкурентному ринковому середовищі. Спеціально створена система контролю персоналу дасть змогу оптимізувати всі основні процеси діяльності компанії та вчасно нейтралізувати загрозу безпеці компанії.
Ми визначили для себе основні принципи контролю:
- контроль має бути орієнтований на результат;
 - контроль має бути економічно обґрунтованим та максимально простим;
 - тотальний контроль породжує халатність та робить людей несамостійними;
 - прихований контроль викликає розуміння недовіри;
 - контроль – це форма мотивації (хто не контролює – той не цікавиться досягненнями своїх співробітників);
 - ми інформуємо про результати контролю.
 
Однією з головних форм контролю, на нашу думку, є проведення періодичних зборів зі співробітниками.
На зборах ми аналізуємо та коригуємо усі етапи циклу менеджменту:

Ми визначили такі загальні рекомендації під час проведення зборів:
- ми готуємося до зборів;
 - у нас порядок денний починається із аналізу попереднього протоколу та стану виконання поставлених на попередніх зборах завдань;
 - ми стимулюємо ентузіазм та підтримуємо темп;
 - ми не критикуємо окремих працівників (робимо це приватно або делегуємо це колективу);
 - ми заохочуємо до коментарів;
 - ми занотовуємо ідеї та завдання на плакаті та у протоколі зборів;
 - ми мотивуємо за хороші ідеї;
 - під час обговорення керівник дотримується нейтралітету;
 - ми визнаємо авторство ідей;
 - ми залучаємо до обговорення усіх присутніх;
 - ми дотримуємося регламенту;
 - ми узагальнюємо та резюмуємо ідеї;
 - кожні наші збори включають елемент навчання;
 - протокол зборів є стислим, орієнтованим на конкретні заходи;
 - кожні збори закінчуємо на позитивній ноті.
 
Ольга Семенюта, HR менеджер мереж “Наш Край”|SPAR
За матеріалами ресурсу https://spar.ua/