Експерти радять
НА ЗМІНУ ВТМ ПРИЙДУТЬ PRIVATE BRANDS РОЗДРІБНИХ МЕРЕЖ (ЧАСТИНА 3)
Третій важливий момент при створенні Private Brand – бути значущим для споживача. До того ж не тільки через якісь технічні параметри (зручна викладка продукції, широкі проходи, якісний склад продукту з низьким вмістом цукру тощо), а й в цілому своїм підходом, життєвою позицією. Щоб розкрити поняття «значущості», наводимо приклад з Джеймі Олівером (Jemie Oliver), шеф-кухаря з Великобританії, який став переможцем телешоу «Майстер-шеф» і потім тривалий […]
Класифікація риби
Рибу класифікують за такими показниками: місцем і способом існування; розміром або масою; характером покриву шкіри; будовою скелета; родинами і видами; термічним станом. 1. За місцем і способом існування рибу поділяють на: • океанічну (зубатка, тунець, макрурус, нототенія, риба-шабля, риба-капітан); • морську (тріска, камбала, палтус, пікша); • прісноводну (стерлядь, минь, короп); • прохідну, яка живе в морях, а нереститься в річках (осетрові, лососеві), або навпаки […]
Ключові напрямки цифрового маркетингу, які будуть актуальні 2021 року
2020 рік здивував усіх, і всі прогнози на нього майже повністю не справдилися. Тенденції 2021-го засновані на тому, що відбувалося в 2020 році. Експерти назвали головні напрямки, які будуть актуальні в найближчому майбутньому. • Зростання кількості прямих трансляцій і зростання кількості контенту блогерів. Обмеження вплинули на спосіб спілкування людей і багато хто почав проводити все більше прямих трансляцій, а блогери […]
Цікаві книги про маркетинг
«На гачку», Нір Еяль Автор описує процес, який формує звичку за допомогою продукту. Також тут він намагається пояснити, чому варто замінити агресивний маркетинг і не витрачати величезні рекламні бюджети. А також розповідає, як саме це зробити. Книга містить багато прикладів, якими користуються популярні бренди для розвитку власних продуктів. За допомогою описаних інструментів у людей формується звичка регулярно використовувати конкретні продукти […]
Види фаршів та страви з них
Що таке фарш? Це подрібнені на м’ясорубці чи вручну м’ясо, риба, картопля, овочі, гриби, фрукти, лівер, сир. Загальною характеристикою фаршів являється їхня консистенція. Вони мають легко формуватися, не розпадатися і не розвалюватися при порціонуванні та приготуванні виробів. Технологія м’ясних, рибних фаршевих мас на сьогодні достатньо добре розроблена. Характеристикам їхніх структурно-механічних властивостей присвячена велика кількість робіт. Досліджень, присвячених розробці фаршевих мас […]