Експерти радять

НА ЗМІНУ ВТМ ПРИЙДУТЬ PRIVATE BRANDS РОЗДРІБНИХ МЕРЕЖ (ЧАСТИНА 3)

27.01.2021

Третій важливий момент при створенні Private Brand – бути значущим для споживача. До того ж не тільки через якісь технічні параметри (зручна викладка продукції, широкі проходи, якісний склад продукту з низьким вмістом цукру тощо), а й в цілому своїм підходом, життєвою позицією. Щоб розкрити поняття «значущості», наводимо приклад з Джеймі Олівером (Jemie Oliver), шеф-кухаря з Великобританії, який став переможцем телешоу «Майстер-шеф» і потім тривалий […]

Класифікація риби

27.01.2021

Рибу класифікують за такими показниками: місцем і способом існування; розміром або масою; характером покриву шкіри; будовою скелета; родинами і видами; термічним станом. 1. За місцем і способом існування рибу поділяють на: • океанічну (зубатка, ту­нець, макрурус, нототенія, риба-шабля, риба-капітан);  • морську (тріска, камбала, палтус, пікша); • прісноводну (стерлядь, минь, короп); • прохідну, яка живе в морях, а нереститься в річках (осет­рові, лососеві), або навпаки […]

Ключові напрямки цифрового маркетингу, які будуть актуальні 2021 року

26.01.2021

2020 рік здивував усіх, і всі прогнози на нього майже повністю не справдилися. Тенденції 2021-го засновані на тому, що відбувалося в 2020 році. Експерти назвали головні напрямки, які будуть актуальні в найближчому майбутньому. • Зростання кількості прямих трансляцій і зростання кількості контенту блогерів. Обмеження вплинули на спосіб спілкування людей і багато хто почав проводити все більше прямих трансляцій, а блогери […]

Цікаві книги про маркетинг

26.01.2021

«На гачку», Нір Еяль Автор описує процес, який формує звичку за допомогою продукту. Також тут він намагається пояснити, чому варто замінити агресивний маркетинг і не витрачати величезні рекламні бюджети. А також розповідає, як саме це зробити. Книга містить багато прикладів, якими користуються популярні бренди для розвитку власних продуктів. За допомогою описаних інструментів у людей формується звичка регулярно використовувати конкретні продукти […]

Види фаршів та страви з них

26.01.2021

Що таке фарш? Це подрібнені на м’ясорубці чи вручну  м’ясо, риба, картопля, овочі, гриби, фрукти, лівер, сир. Загальною характеристикою фаршів являється їхня консистенція. Вони мають легко формуватися, не розпадатися і не розвалюватися  при порціонуванні та приготуванні виробів. Технологія м’ясних, рибних фаршевих мас на сьогодні достатньо добре розроблена. Характеристикам їхніх структурно-механічних властивостей присвячена велика кількість робіт. Досліджень, присвячених розробці фаршевих мас […]