Експерти радять

Покупки в інтернеті? Усе під контролем!

20.04.2021

Інтернет робить життя людини простішим – не потрібно бігати по магазинах у пошуках потрібної речі. Натисканням однієї клавіші комп’ютера можна купити практично будь-який товар. Розповімо, як зробити правильний вибір, про які правила покупки потрібно знати заздалегідь, щоб не отримати проблеми. 26 відсотків  вважають електронний шопінг абсолютно безпечним, і майже половину таким же простим і нескладним. Справді, потрібно лише кілька кліків і […]

Прості ідеї для весняного пікніка

20.04.2021

Весна – найкращий час для пікніків за містом або в парках. Ще не дуже cпекотно, зелень навколо ще не встигла потьмяніти і припасти пилюкою, земля вже доволі тепла для комфортного проведення часу на траві. А що  обов’язково потрібно взятии із собою, аби пікнік вдався на славу? Багато хто з вас, найімовірніше, смажать на пікніках винятково шашлики або інші м’ясні страви, […]

Маркетинг-2021: нові підходи, інструменти, фішки

19.04.2021

Розробка ефективної маркетингової стратегії вимагає не тільки збирати статистику власних рекламних кампаній, а й проводити дослідження ринку та оцінку конкурентного середовища. Усе це дозволить застосовувати успішний досвід лідерів вашої ніші, використовувати правильні канали для комунікації з аудиторією, формувати свою стійку конкурентну перевагу та знаходити робочі практики для просування свого продукту. Беріть на озброєння нові підходи та інструменти і вперед до […]

Ключові переваги імпорту

16.04.2021

Сьогодні кожна людина часто зустрічається з такими поняттями, як експорт та імпорт. Переваги бізнес імпорту – експорту численні. Цей бізнес не тільки не вимагає великих інвестицій, але і пропонує престиж роботи з клієнтами з усіх континентів. Наведемо ключові переваги імпорту як основи успішного бізнесу. Чому імпорт товарів важливий? Як тільки бізнес починає працювати на міжнародному рівні, є багато додаткових факторів, […]

Private label у кризовий період

15.04.2021

Власні торговельні марки виявилися чудовим вибором у час споживчого песимізму, повідомляють «Економічні новини». Глобальне зростання інтересу рrivate label до експерти частково пояснюють пандемією: у будь-який кризовий період продаж власних торговельних марок зростає просто тому, що їхня ціна нижча, ніж брендова продукція. Але цього разу попит, який збільштвся, за прогнозами, може внести значні зміни в структуру ринку. Коли вивчаєш цифри зарубіжних […]

Анкета на вакансію