Історія SPAR: сила у згуртуванні
Історія однієї з найбільших світових торгових мереж почалася, як це часто буває, скромно. І ось уже майже 90 років супермаркети SPAR роблять життя клієнтів простішим, удосконалюючи свій асортимент та сервіс. Цінність філософії, методи позиціювання та стратегії мережі визначені у Бренд-буці SPAR, яким SPAR International поділився напередодні річниці.
З 1932 року регіональні оптові та роздрібні торговці добровільно співпрацюють під брендом SPAR, щоб надавати покупцям досвід покупок світового класу. У 2022 році ми святкуємо 90-річчя бренду SPAR – історії успіху Нідерландів. Ідея отримати вигоду від співпраці та об’єднання місцевих ресурсів і глобального масштабу залишається філософією SPAR сьогодні.
Бренд-бук SPAR підтримує тих у нашій організації, хто хоче розповісти унікальну історію SPAR і сформувати майбутні стратегії позиціонування бренду SPAR. Він надає уявлення про історію, мету, цінності, атрибути, особистість та позиціонування SPAR, керуючи нашими операціями та створюючи єдність і послідовність у розповсюдженні нашого бренду на всіх ринках SPAR. Крім того, документ представляє нашу багатоформатну стратегію та набір інструментів бренду, зокрема логотип SPAR та палітру кольорів.
Наша мета – подальший розвиток SPAR як бренду світового рівня та забезпечення узгодженості використання фірмового стилю на всіх ринках.
SPAR заснував Адріаан ван Велл, інноваційний голландський оптовик із чітким баченням роздрібної торгівлі. Проста, але потужна філософія надихнула його на таку думку: на ринку, що стає все більш конкурентним, незалежні оптові та роздрібні торговці можуть досягти більше, працюючи разом, ніж поодинці.
SPAR запустили 1932 року як DESPAR, абревіатура, створена для опису організації: «Door Eendrachtig Samenwerken Profiteren Allen Regelmatig» – («Через об’єднану співпрацю всі отримують вигоду»). Оскільки протягом наступних десятиліть бренд розширювався на міжнародному рівні, назву було скорочено до SPAR.
SPAR
Бачення Адріаана ван Велла щодо об’єднання роздрібних торговців, поєднання співпраці та незалежності продовжує залучати нових роздрібних та оптових продавців до мережі SPAR.
SPAR – це хороший сусід із міцними родинними зв’язками та приналежністю до громади: завжди поряд із вами та відданий турботі про ваше майбутнє. Наш глобальний масштаб і підхід до співпраці разом із місцевими ресурсами та досвідом наших регіональних партнерів означають, що ми можемо запропонувати надійний досвід покупок у центрі громад, які ми обслуговуємо.
Успіх SPAR заснований на незалежності, сімейних цінностях та підприємницькому дусі. Будучи частиною сім’ї SPAR, наші роздрібні та оптові продавці отримують користь від величезного досвіду у міжнародній роздрібній торгівлі, зберігаючи при цьому місцеву незалежність на ринках, які вони обслуговують.
Покупки в SPAR означають, що покупці можуть розраховувати на чудовий вибір свіжих продуктів,великий асортимент, пристосований до їхніх місцевих потреб, і вигідні пропозиції, які допоможуть їм заощадити. І все це надається з індивідуальним обслуговуванням у комфортному середовищі для покупок.
Потреби наших покупців і партнерів з роздрібної та оптової торгівлі визначають нашу мету: бути найкращим місцевим продовольчим магазином, задовольняючи зростаючі потреби громад, які ми обслуговуємо.
ЦІННОСТІ ТА АТРИБУТИ
Наші цінності є основою нашої організації та тим, що справді відрізняє нас від наших конкурентів у всьому світі. Вони закладені у нашій історії та в наших планах для майбутніх поколінь. Вони дозволяють нам бути найкращим місцевим продовольчим магазином, задовольняючи реальні потреби громад, які ми обслуговуємо на ринках, на яких працюємо.
Поєднання наших цінностей з нашими пропозиціями робить SPAR унікальним.
Наші цінності це:
• Спільна робота.
• Незалежність.
• Підприємницький дух.
• Гнучкість.
• Орієнтованість на громаду.
• Пристрасть до власної справи.
• Автентичність.
Наші атрибути – це те, що відчувають покупці в наших магазинах чи онлайн-каналах. Це те, чого вони очікують від нас, коли купують у SPAR, і не погодяться ні на що менше.
Наші атрибути:
• Великий вибір свіжої продукції.
• Якісно підібраний асортимент.
• Висока якість продукції.
• Ввічливе обслуговування.
• Комфортні щоденні покупки. Хоча наших атрибутів можна очікувати від будь-якого провідного світового роздрібного продавця бакалійних товарів, фізичний прояв цих властивостей має важливе значення для забезпечення конкурентоспроможного шопінгу.
За матеріалами ресурсу https://spar.ua/