Бізнес-модель, яка працює: «Наш Край» у Бердичеві пережив пандемію завдяки інтернет-магазину
У місті Бердичів Житомирської області супермаркет «Наш Край» успішно працює на умовах франчайзингу вже 15 років.
Власникам вдалося пережити коронакризу, конкуренцію та втримати покупця в карантин завдяки інтернет-магазину. Команда постійно навчається, щоб бути в курсі всіх новинок, і вдосконалює діючу бізнес-модель.
Про розвиток магазину і співпрацю з волинською інвестиційною групою VolWest Group розповіла Бізнес.Району Олена Речич, франчайзі супермаркету «Наш Край» з Бердичева.
Відкрити власний супермаркет підприємиця з чоловіком вирішили не одразу. Розповідає, що спочатку їм надійшла пропозиція придбати франшизу, але вони вирішила почекати і здали своє приміщення під «Наш Край». Згодом побачили, яким успішним та сучасним вийшов магазин, тож таки наважилися стати франчайзі.
«Нам сподобалася і викладка, і новий підхід. Після цього вже не вагаючись домовилися, що другий магазин ми відкриваємо самі на умовах франчайзингу. Ми були в захваті від співпраці. Вся команда «Нашого краю» відпрацювала на 100% – обладнання, розстановка товару, бізнес-процеси. Після відкриття зрозуміли, що співпраця з «Нашим Краєм» – це вигідне та комфортне партнерство», – розповідає Олена Речич.
За її словами, труднощі після відкриття супермаркету були, але не критичні. Пані Олені потрібно було вчитися самій та навчити персонал. Невпевненості у неї не було, бо перед тим побачила, що ця бізнес-модель працює.
У 2006 році, на час відкриття, супермаркет Олени Речич був першим у місті і конкуренції не було. Покупцям «Наш Край» припав до душі.
«Зараз тут вже є супермаркети інших мереж. Проте концепція «Нашого Краю» – бути відмінним від конкурентів, а не копіювати їх, бути іншими. Таким чином ми знаходимо свого споживача», – ділиться франчайзі.
Співпрацею з інвестиційною групою VolWest Group підприємиця задоволена, бо протягом цих 15 років у її команди постійно є навчання. А з пандемією їх стало ще більше – про товарознавство, кадри, діловодство, бухгалтерію, касову дисципліну, капітал тощо.
«Якщо є якась проблема, наприклад, з кадрами, то центральний офіс «Нашого Краю» організовує цілі HR-форуми, де ми спілкуємося і вивчаємо досвід інших компаній», – розповідає Олена Речич.
До речі, «Наш Край» у Бердичеві успішно пережив карантин у 2020 році. Втрати, звісно, були, адже магазинам можна було приймати тільки 10 покупців на торгову точку. Проте франчайзі подолали цей період завдяки роботі інтернет-магазину і майже відновилися до того стану, який був перед локдауном.
Супермаркет співпрацює з місцевими виробниками, тому тут є товари, яких, немає у конкурентів. Також «Наш Край» відрізняться від інших магазинів своїми акціями. Тут є програма лояльності, якою користуються багато покупців.
«Такий системний підхід дає конкурентну перевагу – гостинність, свіжість, вигідність. Є послуга «таємний покупець», який раз на місяць нас тестує та висвітлює бали, як відпрацював магазин», – розповідає франчайзі.
За словами Олени Речич, п’ять років поспіль VolWest Group навчає, як попередити відтік кадрів та формувати сильну команду: «Ми говоримо, що у нас командна робота, де кожен несе відповідальність за всіх».
Джерело: https://business.rayon.in.ua/
No tags for this post.