Як таргетована реклама працює з цільовою аудиторією у Facebook та Instagram
Таргетована реклама у Facebook та Instagram – відмінний спосіб залучити нових передплатників і клієнтів. Класична реклама, наприклад, ролики на ТБ і банери на вулиці створюють для широких мас. Таргетована реклама ж звертається безпосередньо до цільової аудиторії.
Digital пропонує безліч інструментів для просування бренду онлайн, створення лояльної аудиторії, збільшення впізнаваності бренду.
Розглянемо таргетовану рекламу соцмережі Facebook/Instagram та її особливості. Таргетована реклама – це реклама, спрямована на цільову аудиторію, яка відповідає певному набору критеріїв (демографія, місцезнаходження, інтереси, уподобання тощо) заданому рекламодавцем.
Таргетована реклама у Facebook/Instagram бере до уваги дані, отримані під час відстеження активності користувачів у мережі, історію пошуку і персональну інформацію з профілів. Вона дозволяє сфокусуватися на аудиторії з конкретними інтересами та уподобаннями.
Аудиторія Facebook та Instagram
За даними комунікаційної агенції Рlusone, у січні 2021 року аудиторія Facebook/Instagram склала 22 млн користувачів.
Рис. 1.6 Аудиторія Facebook, Instagram та Facebook Messenger станом на січень 2021 року
На рис. 1.7 та 1.8 наведені дані вікової структури Facebook та Instagram станом на січень 2021
Рис. 1.7. Вікова структура
Рис. 1.8. Користувачі: частка за віковими групами Facebook, Instagram та Facebook Messenger
Частка користувачів Instagram у віковій структурі 18–24 роки сягає більш як 100%. Таке явище можна пояснити наявністю у молоді кількох фейкових акаунтів у соцмережі. Facebook найбільш популярний серед аудиторії віком 25–35 років.
Як і при створенні будь-якої рекламної кампанії, першим кроком буде визначення цілі рекламної кампанії: що ми хочемо отримати. Другий крок – це визначення цільової аудиторії. Після цих двох кроків приступаємо до налаштування рекламних кампаній у Facebook/Instagram.
Алгоритм запуску рекламних кампаній у Facebook та Instagram
У рекламному кабінеті Facebook налаштовуються і рекламні кампанії соцмережі Instagram. Універсальний алгоритм розробки рекламної кампанії (без урахування специфіки типу рекламної кампанії):
- Вибір цілі рекламної кампанії Facebook.
Відповідно до цілі, яку хочемо досягти, обираємо ціль рекламної кампанії. У Facebook є 3 блоки цілей.
- Впізнаваність (Awareness) включає цілі:
- впізнаваність бренду;
- охоплення.
- Розгляд (Consideration) включає цілі:
- трафік;
- взаємодія;
- встановлення додатка;
- перегляди відео;
- генерація лідів;
- повідомлення.
- Конверсії (Conversion) включає цілі:
- конверсії;
- каталог продажів;
- відвідування закладів.
2. Налаштування бюджету та терміну дії кампанії.
3. Налаштування таргетингу (аудиторії для показу оголошень). Створення аудиторії включає в себе такі параметри.
• Місцезнаходження. Цей варіант дозволяє показувати рекламу людям з урахуванням їхнього місцезнаходження (країни, штату, провінції, міста, виборчого округу та регіону з певним поштовим індексом).
• Вік. Цей тип орієнтування дозволяє показувати рекламу людям певного віку.
• Стать. Цей тип орієнтування дозволяє охопити жінок, чоловіків або людей будь-якої статі.
• Мова. Цей тип орієнтування дозволяє охопити людей, які говорять певною мовою.
• Детальний таргетинг. Цей тип орієнтування дозволяє включати в аудиторію або виключати з неї людей на основі таких критеріїв, як демографічні характеристики, інтереси і/або особливості поведінки.
• Зв’язки. Дозволяє включати в аудиторію або виключати з неї людей відповідно до їхнього зв’язку з вашими сторінками, додатками або подіями.
Користувацькі аудиторії. Призначені для користувача аудиторії – це цільові аудиторії, що охоплюють людей, яких ви вже знаєте. Ці аудиторії створюються на основі наданих вами даних або даних, зібраних за допомогою Facebook. Призначені для користувача аудиторії можна створювати на основі списків, даних пікселя Facebook, Facebook SDK і залученості на Facebook.
Схожі аудиторії є підгрупою призначених для користувача аудиторій. Схожі аудиторії – це цільові аудиторії, створені на основі користувацьких аудиторій. Вони дозволяють знаходити на Facebook людей, які максимально схожі на людей з джерела.
У призначені для користувача або схожі аудиторії можна додавати людей з цільової аудиторії, а також виключати з них людей.
4. Обираємо формат оголошення та створюємо оголошення.
5. Запуск рекламної кампанії.
Налаштування таргетованої реклами не є чимось складним та неможливим. Вдалого налаштування та досягнення поставлених цілей.
Олександр Дідицький, менеджер Digital-проектів, VolWest Group
За матеріалами ресурсу https://spar.ua/