НА ЗМІНУ ВТМ ПРИЙДУТЬ PRIVATE BRANDS РОЗДРІБНИХ МЕРЕЖ (ЧАСТИНА 4)
Після того як Private Brand мережі створено, їм потрібно навчитися керувати. Один із способів – зайнятися ко-брендингом, об’єднавши зусилля з одним або кількома гравцями ринку. Один із прикладів Kirkland – спільний бренд ритейлера Costco і мережі кав’ярень Starbucks. У ньому об’єдналися «в одній упаковці» і національний бренд, і Private brand. Лого кав’ярень є гарантією якості, а ритейлер відповідає за поширення.
Другий приклад – це ВТМ мереж, які вийшли за межі магазинів, для яких вони були створені, і сприймаються споживачем саме як Private Brand, що гарантує високу якість продуктів. Саме таким став Tesco finest – власний бренд британської мережі в преміум-сегменті. Зовсім недавно Tesco продала під ним більш як 48 найменувань продукції іспанської El Corte Inglés. Це найбільша мережа універсальних магазинів в Європі, також займає четверте місце за своїми розмірами в світі. Якби це була просто ВТМ, то іспанці могли б просто скопіювати її. Але оскільки Tesco finest сприймається споживачем на рівні бренду, El Corte Inglés також виграє від розміщення цієї продукції.
Наступним пунктом, який важливий при створенні Private Brand, є орієнтація на інтереси і запити споживача. Тим паче, що дізнатися про них у наші дні не становить жодних труднощів завдяки смартфонам та інтернету. Можна отримувати миттєві дані, пробувати різні типи продукції, різні варіанти дизайну і вже на наступний день побачити, як наші дії відбилися на продажах. Якщо вам вдалося стати першим в своєму сегменті, якщо ваша продукція унікальна, а ваш бренд має значення для споживача і ним керує згуртована команда, і якщо він ґрунтується на реальних запитах покупця, то ви справді зможете створити Private Brand. Це нелегко, але іншого шляху немає, оскільки лише спільними зусиллями ритейлер і постачальник можуть створити Destination Brand – бренд, по який споживачі напевно підуть в інший магазин, їхатимуть в інший кінець міста і стануть замовляти його в мережі. Тому що тільки такий бренд може гарантувати ритейлеру і постачальникові лояльність покупця, стабільний обсяг продажів і процвітання в майбутньому.
Ігор Гульцев, менеджер ВТМ мереж “Наш Край”|SPAR
За матеріалами ресурсу https://spar.ua/