Як маркетологам варто спілкуватися із сучасними дітьми
Що таке покоління Alpha
Уперше про термін «покоління альфа» сказав вчений з Австралії Марк Мак-Кріндл. Він стверджує, що це ті, хто народився починаючи з 2010 року, тобто діти міленіалів. Наприклад, перші діти Alpha з’явилися в один рік із першим iPad. Це діти, які краще за всіх керують планшетами і смартфонами.
Також у них є й інші особливості: вони мають голос у сім’ї, тобто батьки прислухаються до їхньої думки і дозволяють їм робити самостійний вибір, діти самі вибирають, що, наприклад, їм купити.
У чому їхні особливості
Це перше покоління людей, яке відразу ж після народження повністю оточене цифровими девайсами. Ті, хто народився після 2010-го, відразу ж потрапили в цифрову реальність. І іншого життя вони не знають.
Alpha з народження використовують цифрові девайси, соціальні мережі, а контент споживають через диджитал. До того ж вони можуть не просто споживати інформацію з мережі і формувати своє цифрове дозвілля, а й самі створюють контент.
Для того, щоб ви були їм цікаві, потрібно спілкуватися з ними їхньою мовою. Тому брендам варто почати вивчати семантику наймолодшого покоління.
Соціальні мережі грають найважливішу роль у житті покоління Alpha. Для них це спосіб життя, а не просто розвага чи можливість заробляти. У цих дітей вже купа акаунтів у соцмережах, деякі з них ведуть батьки, те ж саме відбувається і в YouTube.
Також варто додати і про скорочення концентрації уваги, і на швидке переключення між тим, що просто зараз людині цікаво. Згідно з різними дослідженням, вони утримують свою увагу на чомусь одному не більш як вісім секунд.
З дитячою аудиторією теж потрібно працювати грамотно. Необхідно сегментувати її і працювати з групами, які для вас більш пріоритетні.
Ще одна відмінність покоління – їхній рівень життя. Це, звичайно, узагальнений висновок, але рівень життя в розвинених країнах і країнах, що розвиваються, зростає. З огляду на це, можна очікувати, що купівельна спроможність покоління буде вище від попередників.
Інтереси та уподобання покоління
Вони вже живуть у середовищі, де повністю все сформовано під їхні інтереси: новини, розваги, послуги. Далі це буде тільки покращуватися та розвиватися. Також вони краще розуміють, яка з новин фейкова, яка публікація рекламна, і більш раціонально проводять час в онлайні.
Оскільки у них мінімальний час концентрації уваги, то освіта має підлаштовуватися під них. Тому зараз спостерігається тренд на появу освітніх програм і сервісів. Середнє проведення часу дитини в онлайні – три години і двадцять вісім хвилин. Серед найпопулярніших ресурсів YouTube, Instagram і Google.
Як маркетологам спілкуватися з дітьми покоління Alpha
Ось які пріоритетні напрямки роботи з дітьми відзначають маркетологи:
бренд проводить сегментацію дитячої аудиторії за їхніми перевагами у плані контенту і скеровує рекламні оголошення у групи, які найцінніші для нього.
Бренд може зацікавити дітей емоційним досвідом. Це ігри, тести, опитування, розваги.
Бренд починає колаборації з дітьми-амбасадорами. У такому випадку блогери розповідають про іграшки, дозвілля тощо. Бренд і онлайн-освіта. Маркетологи можуть почати використовувати навчання як можливість комунікації з дітьми та їхніми батьками.
Оксана Грищук, менеджер департаменту маркетингу мереж “Наш Край”|SPAR
За матеріалами ресурсу https://spar.ua/