Клієнти на все життя

13.01.2021

Дев’ять заповідей обслуговування клієнтів:

  1. Змушуйте їх повертатися.

Запитуйте клієнтів про те, що вони хочуть, і давайте їм це знову і знову.

2. Система, а не «просто посмішки».

Те, що Ви говорите «будь ласка» і «дякую», зовсім не гарантує того, що ви робите роботу правильно з першого разу. Тільки  системний підхід може це гарантувати.

3. Обіцяйте менше, робіть більше.

Клієнти очікують, що Ви дотримуєтеся свого слова. Перевершіть їхні очікування.

4. Коли клієнт про щось просить, ваша відповідь – «так, крапка».

5. Не має скарг? Отже, щось йде не так.

Заохочуйте клієнтів говорити Вам про те, що Ви робите неправильно. Скарги клієнтів – найбільш ефективний і дешевий спосіб отримання інформації про оцінку клієнтами продуктів компанії. Клієнти роблять компанії цінну послугу, коли скаржаться – вони роблять їй «подарунок», тому що дають можливість дізнатися, що в організації  працює не так і виправити ситуацію. Скарги виступають механізмом зворотного зв’язку, допомагають організації швидко та дешево змінити якість продукції, стиль обслуговування і напрямок роботи, щоб відповідати вимогам клієнтів.

6. Заміряйте все.

7. Фіксовані зарплати несправедливі.

Платіть людям як партнерам.

8. Повага – перш за все. Демонструйте повагу до людей. Будьте ввічливі – це працює.

9. «Японізуйтеся».

Зробили якісно? А тепер зробіть це ще краще. Після того як ви покращили ідею, зробіть це ще раз. Періодично перевіряйте кожну частинку вашої діяльності. Це полегшить пошук того, що може бути покращено.

Якщо Ви зробили помилку або ваш клієнт так вважає – визнайте її і терміново виправте. Щирі вибачення та корегування ваших дій фактично завжди можуть вирішити проблему, яка виникла. Наявність великої  історії ваших теплих взаємин із клієнтом сприяють тому, що він готовий вибачити вам промах. Клієнтський сервіс – це не наука і не мистецтво, це просто акуратність, ввічливість і увага до деталей. Любіть свої клієнтів  і намагайтеся перетворювати їх на постійних.

Мирослава Леснік, керівник відділу маркетингу департаменту розвитку франчайзингової мережі «Наш Край» |SPAR

За матеріалами ресурсу https://spar.ua/