Маркетинг і кольори
Червоний
Асоціації: любов, вогонь, агресія, секс, влада, спека, сила, кров, небезпека, загострення пристрастей.
Як використовується: пробуджує апетит, тому активно використовується фастфудом (McDonalds, Cola), а також у розвагах (Netflix)
Синій
Асоціації: довіра, безпеку, логічність.
Як використовується: один з найбільш нейтральних кольорів, він про відчуття безпеки і спокою (Facebook, Samsung, Samsung, інтерфейси офісних і бізнес-програм). У дітей асоціюється зі зростанням і серйозністю. Чомусь вважається чоловічим кольором і кольором чистоти.
Зелений
Асоціації: гармонія, природа, життя, молодість, свіжість, екологічність.
Як використовується: в комбінації з бежевим ми отримуємо екологічність і натуральність. Типу: зелень + крафт. А завдяки асоціації з надійністю і грошима зелений колір успішно застосовується банками.
Фіолетовий
Асоціації: мудрість, зрілість, фантазія, багатство, магія.
Як використовується : фіолетовий часто асоціюється з магією. З його допомогою легко виділитися з натовпу, що успішно зробила Мілка. Колір використовується в антивіковій косметиці.
Чорний
Асоціації: ніч, таємничість, авторитет, розкіш, преміальність, статусність
Як використовувати: найчастіше зустрічається серед дорогих товарів, в яких виробник хоче підкреслити вишуканість і високу якість (Chanel, Hugo Boss).
Жовтий
Асоціації: легкість, літо, сонце, увагу.
Як використовувати: знижки, акції, туристичні путівки, дитячі товари.
Які ваші улюблені кольори в рекламі?
Оксана Грищук, менеджер департаменту маркетингу мереж “Наш Край”|SPAR