Мережа «Наш Край» підвела перші підсумки соціального проекту «Живи відповідально!»

Мережа «Наш Край», що є частиною інвестиційної групи «Волвест груп», підбила перші підсумки соціального проекту «Живи відповідально!». За п’ять місяців у семи магазинах мережі були встановлені еко-куточки з тонометрами для вимірювання тиску, таким чином понад 3000 людей мали змогу  перевірити свій тиск. У окремих випадках таке контрольне вимірювання навіть стало приводом для надання першої медичної допомоги.

В рамках акції «Купуй корисне» покупці, які активно купували товари корисні для здоров’я та отримували на рахунок утричі більше балів, вже змогли скористатись своїми бонусами. Загальна сума цих бонусів склала понад 25 000 грн., а на пільгові карточки для соціально-незахищених категорій населення сума бонусів становила 12 млн. грн.  Також за період дії проекту було зібрано понад 5,5 тис. кг батарейок та 165 кг пластикових корків, що дало можливість вберегти від забруднення понад 100 тис. м. кв. ґрунту. Для працівників мережі було проведено близько десятка тренінгів по корпоративній соціальній відповідальності, як для топ-менеджменту, так і для лінійного персоналу.

Нагадаємо, що у квітні цього року у мережі «Наш Край» стартував соціальний проект «Живи відповідально!», який передбачає пропаганду здорового харчування, піклування про навколишнє середовище та власний фізичний стан. Даний проект передбачає встановлення в магазинах еко-куточка з тонометром для вимірювання тиску та інформаційних плакатів, боксів для збору батарейок та пластикових корків, біля входу в магазини встановлені спеціальні смітники для роздільного сміття. У рамках проекту у всіх магазинах, які до нього долучились, діє акція «Купуй корисне», яка дає можливість покупцям за придбання корисних товарів (які виділені на полицях відповідним цінником) отримувати втричі більше балів на свій бонусний рахунок. Також на касі пропонують складати покупки в екологічні паперові пакети, щоб зменшити використання поліетилену.

Ірина Берлач, генеральний директор мережі «Наш Край»

«Цього року корпоративна соціальна відповідальність стала невід’ємною частиною нашої стратегії, тому соціальні завдання, які стоять перед нами ми активно інтегруємо у нашу діяльність. Ми прагнемо спонукати людей до здорового способу життя та відповідального ставлення до власного здоров’я, внести свій вклад у забезпечення чистого довкілля для наших дітей».  

Розробка та просування - Softwest.net. Всі права захищені.