Послідовність співробітництва

Відкрити власний магазин в Україні по франчайзингу - швидко і просто!

 

 

 

Перший етап - передпроектна підготовка

відкрити магазин, бізнес по франчайзингу

  1. Ви зв'язуєтесь зі спеціалістом із франчайзингу будь-яким зручним для Вас способом (e-mail, телефон, анкета на сайті) та передаєте інформацію про приміщення, яке можна використати під відкриття магазину "Наш Край". На цьому етапі здійснюється первинне обговорення характеристик приміщення.
  2. Наші спеціалісти виїжджають на місце, де розташоване приміщення. Ви надаєте документи, необхідні для більш детального обговорення характеристик приміщення: план, документи на право власності або оренди, фото.
  3. Наші спеціалісти готують бізнес-план для оцінки прибутковості та строків окупності проекту.
  4. Бізнес-план обговорюється з Вами, уточнюється та затверджується.
  5. Підписується договір про партнерство.

Другий етап - відкриття магазину

Відкриття магазину

  1. Розробляємо дизайн магазину.
  2. Розробляємо планограми для оптимального розміщення технологічного обладнання та товарів.
  3. Підбираємо устаткування.
  4. Надаємо права на використання знаку для товарів і послуг (торгової марки «Наш Край»).
  5. Передаємо технології роботи магазину самообслуговування.
  6. Впроваджуємо правила функціонування і взаємодії внутрішніх підрозділів (регламенти для персоналу).
  7. Впроваджуємо методи і форми планування та звітності.
  8. Допомагаємо у підборі персоналу та здійснюємо його навчання.
  9. Проводимо переговори з постачальниками для надання франчайзі корпоративних умов роботи (знижки, ретробонуси та відтермінування).
  10. Підбираємо оптимальний асортимент товарів.
  11. Налагоджуємо IT-систему.
  12. Здійснюємо поставку товарів PL (власна торгова марка "Наш Край)".
  13. Запускаємо бонусну програму лояльності.
  14. Надаємо кваліфікованого фахівця для відкриття магазину та курируємо сам процес відкриття.

Третій етап - підтримка франчайзі

Маркетингбізнес по франчайзингу

  • Рекомендації щодо асортименту товарів.
  • Рекомендації щодо цінової політики.
  • Щомісячне проведення промо-акцій.
  • Щомісячна реалізація маркетингового плану.
  • Розповсюдження мережевого акційного буклету.
  • Забезпечення послугами гарячої лінії.
  • Аналітика по бонусній програмі.

Процеси

  • Постійний моніторинг домовленостей з постачальниками для надання франчайзі корпоративних умов роботи (знижки та відтермінування).
  • Контроль дотримання стандартів.
  • Юридичні консультації.
  • Консультації у сфері бухгалтерського обліку.
  • Консультації по організації охорони магазину і запобіганню крадіжкам.
  • Консультації з усіх питань що стосуються ведення бізнесу.

Персонал

  • Постійне навчання та підвищення кваліфікації персоналу.

Фінанси

  • Постійний контроль вхідних цін.
  • Перерахування ретробонусів.
Розробка та просування - Softwest.net. Всі права захищені.